söndag 7 september 2008

Saknad

Jag känner mig inte hel. Min mobil är ivägskickad för att kolla upp vad som är galet med den. Vågar ju inte använda den om den skulle bli så varm igen. Jag har fått gå tillbaka i tiden och använda min urgamla Samsung som tack och lov fortfarande funkar...Den är dock inte alls som min Nokia N73. Jag saknar min mp3-spelare, mina kontakter och allt annat man vant sig vid. Vad ska jag göra i de 10-14 dagar innan jag får tillbaka min mobil?!

För att trösta mig lite har jag shoppat. Har sista veckan hunnit med att köpa ett par Lee-jeans, en kjol, 2 skjortor, en tröja och en slipover FÖRUTOM resan till Ullared :-p

Idag har jag och sonen dessutom bakat Kärleksmums med recept från Leila´s "A Piece Of Cake".
De blev verkligen MUMS!

1 kommentar:

svartanova sa...

Åh, vad härligt!
Nu har du snart bakat igenom en hel del av leilas recept och jag har inte börjat än...
Kram!