torsdag 9 oktober 2008

Det kom ett SMS...

...att jag hade ett paket att hämta:

Det innehöll massor med roligt att pyssla med nu till hösten. Bl. a. har jag tänkt att tillverka egna julkort:

Ska leta lite mer i Ullared efter pyssel, när jag åker dit på lördag. Bussen går 05.25 så är det någon som vill ha väckning tidigt på lördag morgon så kan jag stå till tjänst - bara jag vaknar själv ;-)

I morgon är det min tur att ha "lång fredag". Vi måste ha öppet till 16.30 varje dag och alla har en dag i veckan då man jobbar till 16.30 eller hur länge det behövs (min dag är måndagar). Fredagar brukar vara lugna så vi behöver bara vara en personal på plats tills vi stänger så vi alternerar. Man behöver jobba till 16.30 på fredagar ca var 15:e vecka så det är inte så ofta...
Dock slutar maken redan klockan 12 i morgon. Så jag hoppas att han och sonen har lagat någon god mat tills jag kommer hem i morgon vid sex-snåret... *hint*

1 kommentar:

svartanova sa...

Vad roligt med pysselpaket!!!!!