torsdag 12 februari 2009

Ytterligare ett uppdrag

Idag ringde högsta chefen och frågade om jag kunde tänka mig att vara vikarierande miljösamordnare i 6 månader. Det gällde över sommaren (april till september) då det är som lugnast på miljöfronten - så jag sa att jag kunde ställa upp. Nu kommer jag knappt se till mitt vanliga jobb på hela sommaren då min andra tjänst som systemförvaltare för kemikaliesystemet börjar. Den är ju på 50% och miljösamordnaren är också på 50 %. Det blir kanske lite knivigt då jag bara jobbar 91,25% just nu då jag är partielllt föräldraledig för sonen... Men men, det löser väl sig på något sätt...

Eftermiddagen idag spenderade vi i snön i pulkabacken med 2 av sonens kompisar. Vi hade jättekul och tom mamman (läs jag) åkte pulka :-) Skönt att sonen numera är så stor att han kan dra pulkan själv upp för backen när han åkt ner. Dock har stegräknaren räknat hela 12779 steg hittills idag så lite motion har jag nog fått :-)

1 kommentar:

svartanova sa...

Grattis! Grattis!

Härligt med snö - jag vill åka skidor!