lördag 18 april 2009

Heldagsutflykt

Klockan stod på väckning 04.40 men jag vaknade av mig själv redan klockan 04.00. Det var dags för en bussresa till:

Bussen avgick kl 05.25 och efter en fikapaus var vi framme ca 07.45. Det var ingen kö men mycket folk ändå. Jag hann med det nyöppnade panduro outlet, hairstore och några skoaffärer förutom själva Gekås. En god lunch med glass till efterrätt blev det också innan vi åkte hemåt strax efter kl 15.

På hemresan satt jag på guidesätet och lottade saker ur den påse som varje bussresa får från Gekås. Själv vann jag några frysklampar ;-)
Hemma var jag strax efter 17.30.

Fyndades det något då? Jo, det blev väl en del, mest till sonen men även en del annat:

Nu avnjuter jag ett glas rött medan maken och sonen grillar filé ute. Det känns som om det kommer att bli en tidig kväll för jag känner mig ganska mör...

Inga kommentarer: