söndag 24 maj 2009

Filmkväll

Gårdagskvällen och natten spenderades framför TVn med 2 filmer:

Bride Wars - en verklig tjejfilm där vi träffar Emma och Liv som har varit bästa vänner hela livet och delat allt, även drömmen om det perfekta bröllopet. Men när det sker en dubbelbokning som gör att båda deras bröllop råkar hamna samma dag, samma tid, på samma lokal är det bara en sak som gäller - catfight! En helt ok film för en kväll på tu man hand med TVn.

Senare på kvällen, vid midnatt för att vara exakt, visades The Rock på TV4, faktiskt en av mina gamla favoriter så jag blev kvar framför TVn tills den slutade 02.30 typ.

Dagen började därför med en sovmorgon ända till 9.30 - superlyx!
I eftermiddag ska jag välkomna sonen och maken hem med en tacopaj, men tills dess ska jag sysselsätta mig med att tvätta, städa ur kylskåpet och kanske putsa några fönster...

Inga kommentarer: