lördag 2 januari 2010

Läslust

Dessa böcker fick jag i julklapp och har hittills läst:
Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson
Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
När jag hör din röst - Stephenie Meyer
Ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyer
Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer

Sammanlagt 3848 sidor som verkligen kan rekommenderas att läsas!!!!

Jag fick dock två böcker till:
Svärdet och spiran - Ken Follett (1077 sidor)
En värld utan slut - Ken Follett (1205 sidor)

så jag har att göra ett tag till...

1 kommentar:

svartanova sa...

Jag är mitt i När jag hör din röst och jag mår dåligt. Jag lider. Vågar jag läsa vidare?


Vilket otroligt lästempo du har! Jag ompinerades just av en läsblogg där personen läst i snitt 15 böcker i månaden. Du skulle ju lugnt kunna hänga med i det tempot. :)