måndag 22 oktober 2012

Haboscrappen 20 oktober 2012

I lördags så var det så äntligen dags för den stora pysselträffen Haboscrappen. Vi var närmare 40 pysseltokiga som samlades i Bränningeskolans matsal.
Dagen bjöd på trevligt umgänge, spännande utmaningar, shopping från Scrapfabriken som kommit ända från Uddevalla och massor av pyssel förstås!
Jag hade den stora turen i utlottningen och vann ett presentkort hos Scrap-Perra på 100 kr!

Maria med sitt första alster - en dekorerad tändsticksask

Här pysslas det för fullt

Mitt bidrag i utmaning nr. 2 - att följa en skiss

Mitt bidrag i utmaning nr. 3 - tema jul
Jag gjorde faktisk lite fler alster, men de kommer inte visas riktigt än i bloggen :-)

Jag tackar Marit och Emelie som ordnade denna härliga dag och hoppas att det blir en tradition!

Inga kommentarer: