måndag 21 januari 2013

Inspiration

Efter jul har det inte blivit så mycket pysslande. Inspirationen har saknats. Därför blev jag glad när en av pysselgrupperna på facebook ordnade "en kväll - en utmaning" som fick mig att vilja delta. Utmaningen var att skapa ett alster med minst två olika band på. Jag gjorde kort-asken nedan:
Framsidan med 4 olika band
Sidan på asken med band och insidan
Jag fick nyligen några beställningar som också satte igång inspirationen. Den första var en flask-etikett till en 70-åring. Önskemålen var ganska speciella, men jag tycker att jag fick ihop det riktigt bra.

Flask-etikett

Nästa beställning var en sak som var ny för mig. Ett bokmärke med magnet. Önskemålen i övrigt var Tingeling, grönt och beställarens namn. Hittade superstarka små magneter hos Kristinas Scrapbooking som var kanonbra till detta projekt och säkert många andra till.

Bokmärke med magnet

Inga kommentarer: